sobota 18. dubna 2015

Se street botami projdete pohodlně životem

Nohy jsou základem lidského pohybu, ale jak velkou svobodu díky nim vlastně máme, si paradoxně uvědomíme, až se něco stane a nemůžeme je používat tak samozřejmě, jak jsme zvyklí. Péče o nohy přitom nemusí být nijak náročná, stačí mít vždy ve správný čas na nohou správnou obuv a máte vyhráno.


Street boty nezastaví žádná překážka

Street boty jsou nejvhodnější obuví pro chvíle, kdy nevíte, do čeho jdete. Pohodlnou chůzi v každém terénu, která je nejen příjemná, ale šetří klouby, spolehlivě zaručí podrážka s výrazným tlumením. Budete se tak všude cítit, jak na měkkém koberci. Stejný komfort Vaše nohy čeká samozřejmě i vevnitř. Díky jemné výstelce tak nohy budou jako v peřince od prvního nošení.


Street boty spojuje kvalita, multifunkčnost a atraktivní vzhled

Se street botami můžete bezstarostně žít tady a teď. Můžete si je vzít na túru, na kolo, do města s přáteli nebo v nich trávit celý den při náročnější manuální práci a vždy Vás bezpečně a zároveň stylově udrží na nohou. Všechny materiály jsou použity s vysokými nároky na bezpečnost spolu s prodyšností a pro tělo příjemnými materiály.

Neváhejte a jděte si za svým cílem v těch správných botách.





4 komentáře:

  1. Tyjo, taky bych nějaké pořádné tenisky potřebovala. Pár jich mám, ale většina už vypadá hrozně. Já jsem koukala, že teď jsou hodně moderní takové ty tenisky na platformě. Sama jsem je teda ještě nezkoušela, ale už jsem je na pár slečnách viděla, tak to možná taky zkusím.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vypadají moc hezky, ale takovéhle boty já bych asi moc neunosila. Pracuji v lesní správě a celé dny trávím v přírodě. takže já jsem spíš na takové to funkční oblečení. Nepromokavé softshellové kalhoty, fleesovou mikinu, vestu a pořádné pohorky. Myslím si, že i takovéhle oblečení se dá nosit stylově, když člověk ví, kde nakupovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou to moc hezké tenisky, asi si jedny pořídím, jelikož jsem z města a tam se taková obuv hodí. Nosím hodně trička a džíny, takže tenisky jsou ideální. Nakupuji si hodně různých bot, abych je měla na jakoukoli událost, na kterou jsem pozvána. Lehké tenisky do města a do přírody pevné boty.

    OdpovědětVymazat
  4. Boty vypadají moc pěkně a přesně takovéhle by se mi na jaro hodily. Využiji je na pochůzky do města i na menší procházky do přírody. Avšak na manuální práci na zahradě raději zvolím nějakou pevnější obuv , která mi bude lépe držet stabilitu nohy. Je důležité umět si vybrat správnou obuv pro správný moment.

    OdpovědětVymazat