středa 27. dubna 2016

Stylové jaro s mikinou Fox

Jedním z nejdůležitějších kousků oblečení v každé jarní šatní skříni jsou zajisté i mikiny. Při jejich výběru si však dejte pozor na kvalitu materiálu. Aby se vám nestalo, že si budete muset kupovat každý měsíc mikinu novou, vybrali jsme pro vás pár mikin značky Fox, které jsou opravdu kvalitní a navíc vypadají vždy stylově.


Kvalita se značkou Fox

Značka Fox je léty ověřená a důvěryhodná. Klasická mikina Fox je oblíbená u spousty mladých lidí a to nejen kvůli své kvalitě, ale také kvůli stylu, co za logem lišky ukrývá. S touto značkou se pak nemusíte obávat o brzké opotřebení, popřípadě poničení mikiny.

Vybere si opravdu každý

Kromě vysoké kvality, může mikina Fox také nabídnout vkusné a široké spektrum barev a kreativních designů. Na své si přijdou milovníci střídmých barev i kreativní lidé, jež mají v oblibě barvy pestré. Co se týče motivů, mikiny nejčastěji obsahují viditelné logo značky a mnohdy také samotné slovo Fox. Logo je doplněné sladěným motivem, který vhodně sedí k barvě. Většina mikin obsahuje stylovou kapuci, která slouží jako módní doplněk, a navíc dokáže chránit před nepříjemným větrem, deštěm, popřípadě sněžením. Některé z nich jsou na zip, další mají velké kapsy, ale najdete i mikiny, které nemají žádný doplněk.

Mikiny FOX se vyrábí z rozmanitých materiálů - nejčastěji z bavlny či polyesterového vlákna.
Mikiny jsou k dostání v různých velikostech a cenách odpovídajících samotné kvalitě. Tato značka je prověřená spoustou spokojených zákazníků, a proto při objednání nemusíte mít žádné obavy.

Mikiny FOX z nové jarní kolekce pro rok 2016!

Pánské mikiny FOX






Dámské mikiny FOX







Dětské mikiny FOX






Mohlo by Vás zajímat:
Trička Fox
Kšiltovky Fox

13 komentářů:

  1. Tak ta úplně nahoře je naprosto boží. Můj přítel má doma stejnou, je strašně pohodlná, pěkná a vydrží snad všechno! :D On navíc nosí dioptrické brýlea já musím říct, že mi přijde hrozně sexy, když si nandá brýle a nasadí tuhle mikinu. Působí chytře, ale zároveň jako skejťák! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,mohu říct moc hezké pánské i dámské mikiny. Já pro svého partnera sehnala na tady mikinu z organické bavlny. Vypadá hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Nějakou tu Fox mikinu bych docela ráda koupila synovi. Nevíte kde se dá koupit? Já jsem se dívala na About You, protože tam oblečení nakupuji nejčastěji, ale tuhle značku jsem tam snad ani nenašla. Ideální by byl nějaký eshop, kde se dají uplatnit slevové kupony z https://slevovykupon.net/ pokud by to šlo.

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je přesně můj styl. Mikiny, tepláky a jsem spokojený. A Fox je super značka, mám jí moc rád. Doma mám několik mikin a triček od této značky a všechny jsou z úžasně příjemného materiálu. Klidně bych si tady hned vybral nějakou další, ale teď spíše sháním nějaké pracovní oblečení pro práci na zahradě.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda nosím pohodlné oblečení, a tak si kupuji přesně takovéto mikiny, ve kterých se cítím velice dobře a uvolněně. Neznamená to, že chodím jen ve sportovním oblečení, jelikož do práce nosím i sukně a kostýmky, protože pracuji v kanceláři a tam musím chodit v elegantním oblečení, ve kterém reprezentuji firmu.

    OdpovědětVymazat
  7. Super tip na oblečení. Já teda osobně teď sháním spíše pracovní tričko s dlouhým rukávem, abych měl něco do dílny. Holt se bude teď v zimě topit o trochu méně, takže namísto tílek nebo triček s krátkým rukávem a kraťas budu v dílně potřebovat spíše dlouhý rukáv a možná dokonce i svetr. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty pánské vypadají fakt moc dobře. Sám bych také potřeboval nějakou novou mikinu na podzim. Je ale pravda, že mně by se spíš hodily nějaké pracovní mikiny. Potřebuji to hlavně kvůli práci. Jednu sice mám, ale už je na několika místech zašívaná a celkově prostě už nevypadá nejlépe. Chtělo by to něco nového.

    OdpovědětVymazat
  9. Značku Fox mám ráda právě kvůli kvalitě a vzhledu. Pro děti raději nakupuji mikiny na bazaru, jelikož se nemusím bát zda je někde venku nezničí. Avšak sobě a manželovi ráda dopřeji nějaký ten novější kousek do šatníku a právě tato značka u nás hodně vede. Už se těším na další novou jarní kolekci.

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné dětské mikiny, a i já jsem neodolala a pořídila jednu mému synovi, který si jí zamiloval. Chodí s ní do školy a nechce nosit žádnou jinou, jelikož je v ní teplo a on se v ní cítí příjemně. Naštěstí si alespoň v zimě na chatě velice rádi on i já oblékneme vlněné vesty, které je přeci o něco teplejší nežli sportovní mikiny.

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Taky mám dvě mikiny Fox a jsou pořád jako nové. Skoro je totiž nenosím :-D . Většinu dní jsem v montérkách, takže pracovní mikiny z https://www.ardon.cz/c/356/mikiny jsou u mě víc nedostatkovým zbožím. Než se donutím k objednání nového pracovního oblečení, tak skoro nemám v čem chodit. Potřeboval bych si toho nakoupit víc do zásoby.

    OdpovědětVymazat